krakow007
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:26, 21 Sie 2014 Temat postu: Zorganizowanie szkolenia w Krakowie |
|
|
Zorganizowanie szkolenia nigdy nie było sprawą łatwą. Powinno się za to zabrać należycie wcześniej. Bez wnikania, jaką chcesz zrobić szkolenie, zarezerwuj wiele czasu na przygotowanie harmonogramu. Będzie to najważniejsza zasada.
Szkolenia to nie tylko [link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw ustal datę, kiedy planujesz przeprowadzić spotkanie. Sprawdź, czy najistotniejsi goście będą wtedy dostępni. Rozpisz szczegółowo poszczególne spotkania: szkolenia nie mogą być nazbyt rozwlekłe. Przygotowujesz szkolenie wielodniowe? Zastanów się, czy zasadnicze spotkania będą się odbywały wcześniej, czy wieczorem. Zaplanuj co do minuty, kiedy szkolenie się rozpocznie, a w którym momencie zakończy. Zaplanuj szczegółowo kwestie, które będą dyskutowane podczas szkolenia.
Ile czasu poświęcisz na wszystkie sprawy?
Jaka będzie najważniejsza sprawa całego szkolenia? Przyjrzyj się drobiazgowo w wybraniu odpowiedniego miejsca. Najlepiej, gdy szkolenie będzie zorganizowana w śródmieściu miasta: wtedy szkolenia wyjdą najlepiej. Przed salą winien być zlokalizowany parking, jaki bez problemu pomieści pojazdy zaproszonych. Zwróć też uwagę na salę szkoleniową. Wszyscy prelegenci powinni się zmieścić. Sprawdź, czy siedzenia są wygodne. Istotne będzie bycie w kontakcie z czołowymi członkami szkolenia.
Gdy jest potrzeba poprawienia agendy szkolenia
Każdy prelegent musi być dobrze powitany przez prowadzącego. Dyskutanci powinni mieć możliwość skutecznie się ze sobą komunikować: takie są wszystkie szkolenia. To zapewni pozytywną atmosferę w trakcie prac. Niezbędny jest sprzęt audio-wizualny. Sprawdzając miejsce szkolenia trzeba sprawdzić czy wszystko działa, czy też będzie działało: głośniki, ekrany multimedialne . Jeżeli definiujesz gdzieś awarie, poproś o ich usunięcie lub samodzielnie przygotuj urządzenia. Teraz już szkolenie ma szansę być zdarzeniem bardzo solidnym. Można organizować drugą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|